English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
ΣΗΜΕΡΑ είναι μια ξεχωριστή μέρα για μένα και θέλω να την μοιραστώ μαζί σας!!

ΑΡΡΑΒΩΝΕΣ
Σήμερα την ημέρα της γιορτής της κόρης μου είχα την χαρά να την δω να αρραβωνιάζεται!!!

Η ιστορία....
Την Κυριακή 9 του μηνός, μας ανακοινώνει η κόρη την απόφαση να αρραβωνιασθεί. Την Τρίτη 11 Ιανουαρίου εγώ πρέπει να κάνω μια μικρή γυναικολογική επέμβαση στην Αθήνα και την επόμενη Τρίτη σήμερα δηλαδή θα γίνουν οι αρραβώνες. Όλα καλά μέχρι εδώ. Έλα όμως που το σπίτι θέλει καθάρισμα γιατί η σαλούρα και η τρίχα του Φρέντυ είναι παντού!!! Τι θα πουν τα συμπεθέρια; ΝΤΡΟΠΗ!!! χαχαχα Αφού πάω λοιπόν Αθήνα και επιστρέφω, αρχίζει  ένας αγώνας δρόμου να συμμαζέψουμε το σπίτι για την επόμενη εβδομάδα. Εγώ κουνουπίδι εν τω μεταξύ από την νάρκωση!!! Τρεις μέρες ούτε τσιγάρο δεν μπορούσα να βάλω στο στόμα μου από την ζαλάδα. Ο Φρέντυ σε καραντίνα για να μην πηγαινοέρχεται και μας τα κάνει όλα σαλάτα, τέλος πάντων την Παρασκευή είχαμε τελειώσει και μου έφερε το κορίτσι να δω και τις βέρες που ήταν έτοιμες. Πάει να την φορέσει την δικιά της και της είχε πρηστεί το χέρι!!! Πανικός!!! Ευτυχώς μετά από λίγο ξεπρήστηκε και ηρεμήσαμε γιατί δεν προλαβαίναμε να την διορθώσουμε. Την Τρίτη το πρωί τρεχάλα όλη μέρα για τις τελευταίες ετοιμασίες ( λουλούδια,γλυκά κλπ) Γυρίζω σπίτι, πάμε να στρώσουμε το καλό μου τραπεζομάντιλο που μόλις το είχε πάρει η μαμά μου από το καθαριστήριο  (το είχα δώσει για φρεσκάρισμα) και τι να δω!!!! Δυο τρυπάρες να!! Άλλο εγκεφαλικό!!!!!!! χαχαχα Ευτυχώς όμως που σαν καλές νοικοκυρές και με πλήθος ασπρορούχων από την "προίκα" μου (ας είναι καλά η γιαγιά!!) βάλαμε καινούριο τραπεζομαντηλάκι και όλα μια χαρά!!
Κατά τις 3 το μεσημέρι άρχισα το μαγείρεμα και στις 8.30 θα γινόταν η "τελετή" μεταξύ μας οικογενειακά λόγω έλλειψης χρημάτων!! Το γνωστό!!


et...voila το αποτέλεσμα!!!


το τραπέζι έτοιμο αλλά δεν έχουν έρθει ακόμα οι βέρες..


 Τα κλασσικά λικεράκι, αμυγδαλωτά, σοκολατάκια,γλυκά, για να κεράσουμε τα συμπεθέρια...

 Η τούρτα....
 Η ανθοδέσμη του γαμπρού...
  Η δικιά μας ανθοδέσμη για την κόρη....
Η ανθοδέσμη απο τον παπού και την γιαγιά ....
Ευχές απο τον θείο και την θεία...

Ο στολισμός ήταν ιδέα δικιά μου και το χάρηκα πολύ!!! Πρώτη φορά είχε το σπίτι τόσο χαρούμενη ατμόσφαιρα, τόσο γιορτινή και τόσα λουλούδια που αγαπώ πολύ!!!
Το μενού ήταν επιλογή του συζύγου που με βοήθησε πάααρα πολύ και τον ευχαριστώ!!! μέχρι και το πάτωμα μου γυάλισε ο άνθρωπος για να μην με κουράσει,και δικιά μου.
Ντολμαδάκια φτιαγμένα από τα χεράκια της μαμάς μου, μοσχαράκι κοκκινιστό με μακαρονάδα αλλά "μαμά"(σε μια μεγάλη απλάδα βάζουμε μια στρώση μακαρόνια,μια στρώση τσιγαρισμένη μυζήθρα με βούτυρο κερκύρας και ξανά το ίδιο!! Το μυστικό της συνταγής!!)Χοιρινό μαριναρισμένο με μέλι,λεμόνι,λάδι,κόλιανδρο,θυμάρι και κρασί, πατατούλες μπογάνα, σαλάτες, τυριά και άφθονο κρασί και φυσικά η κλασική σαμπάνια!!

'Ηταν μια από τις ομορφότερες στιγμές της ζωής μου, όχι γιατί αρραβωνιάστηκε το κορίτσι μου, δεν πιστεύω ξέρετε σε αυτά πλέον. Η ζωή μας έχει γίνει τόσο απρόβλεπτη που δεν ξέρουμε ποτέ από που και πότε θα μας έρθει!! και γι΄άυτό είμαι υπέρ του: κάνε ότι σε κάνει ευτυχισμένο!!!  αλλά ήταν μια βραδιά γεμάτη αγάπη, που θα την θυμάμαι πάντα!!! όσο για μένα; όχι, ακόμα δεν το έχω πιστέψει ότι "αρραβωνιασα" την κόρη μου και ούτε θα το πιστέψω ποτέ!! γιατί για μένα θα είναι πάντα το μικρό μου κοριτσάκι.Τα παιδάκια μου!! Τα μωρά μου!!!


ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)