English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Όλοι μας έχουμε τα"πάνω" μας και τα "κάτω" μας. Τα σκαμπανεβασματά μας, τα upside down μας.Γιατί δεν μπορεί συνέχεια να έχουμε την ίδια διάθεση βρε αδερφέ!! Όλο και κάτι θα συμβεί για να μας "ταρακουνήσει".



Εγώ πότε θα είμαι μέσα στα νεύρα..

zwani.com myspace graphic comments









Πότε...μέσα στη θλίψη...




zwani.com myspace graphic comments 
 







Πότε...μέσα στην βαριά κατάθλιψη....




zwani.com myspace graphic comments




Πότε... θα κλαίω με τις ώρες στα καλά καθούμενα


Sensual Arousal Images Sensual Seduction




Πότε... θα νιώθω μοναξιά...




zwani.com myspace graphic comments






Πότε...θα σκέφτομαι αόριστα και αφηρημένα...







Πότε...θα είμαι κουρασμένη.....
zwani.com myspace graphic comments





Πότε...θα βαριέμαι...




zwani.com myspace graphic comments




Όμως....έχω ανακαλύψει την καλύτερη θεραπεία, το καλύτερο φάρμακο. Και όχι τώρα τελευταία!!! Όχι!! Το έχω κοντά μου από πιτσιρίκα. Και το σπουδαιότερο είναι ότι δεν λείπει ποτέ από το σπίτι σου,δεν έχει ημερομηνία λήξης και... είναι και τζάμπα!!!
Ποιό είναι αυτό;;;; Ανοίγω τέρμα την αγαπημένη μου μουσική και αρχίζω να χορεύω!!!! Κλείνω τα μάτια και...απογειώνομαι!!!!!!! Μέχρι τελικής πτώσης!!!

Θέλετε να το δοκιμάσετε; Ελάτε μαζί μου!!! και μπείτε στον κόσμο μου πατώντας το play του παρακάτω βίντεο. Αντέχετε;;;;;

WELLCOME TO MY CLUB:-)))



Υπάρχει και συνέχεια αν δεν κουραστήκατε ή δεν βαρεθήκατε ή αν αντέχετε αυτές τις beatιές:-)))





 Αφού λοιπόν λιώσω στο χόρο, ξαναγυρίζω στην πραγματικότητα και είμαι άλλος άνθρωπος!!

Νιώθω..





zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




zwani.com myspace graphic comments




Ελπίζω να μην σας έκανα να νιώσετε....




zwani.com myspace graphic comments

zwani.com myspace graphic comments





zwani.com myspace graphic comments






zwani.com myspace graphic comments





zwani.com myspace graphic comments


zwani.com myspace graphic comments



ή ακόμα και.... 




zwani.com myspace graphic comments

επειδή εγώ έχω βρει τη θεραπεία του "κακού"!!! χιχιχι

Να'στε πάντα καλά:-)))
Σας ευχαριστώ που με "ανέχεστε"και....
DON"T WORRY...BE HAPPY!!!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)