English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Θα το έχετε καταλάβει πιστεύω ότι όταν ασχολούμαι με μια λέξη και καταφέρνω να την κάνω ανάρτηση, αμέσως μου έρχεται στο μυαλό η συνώνυμη της..!! και ξαναξεκιναω!!
Έτσι λοιπόν και η χθεσινή έχει σαν αποτέλεσμα την...σημερινή!!
Αντανάκλαση- είδωλο- νάρκισσος.
Αυτό θα μπορούσε να είναι ο σημερινός τίτλος.





Υπάρχουν φορές που κοιταζόμαστε στον καθρέφτη μας αρκετή ώρα.
Αυτό σημαίνει δυο πράγματα κατά την γνώμη μου.
Πρώτον:Τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας, τον αγαπάμε και τα "λέμε" κάπου κάπου σαν καλά φιλαράκια που είμαστε.
Αυτό, είναι καλό!! 
Πολύ καλό, γιατί αν δεν τον αγαπάμε, αν δεν πιστεύουμε στον εαυτό μας δεν μπορούμε να εξελιχθούμε και να πετύχουμε τους στόχους μας. 
Άλλωστε αν δεν έχουμε οι ίδιοι καλή εικόνα για εμάς, πώς μπορούμε να περιμένουμε από τους άλλους να σχηματίσουν θετική γνώμη για την προσωπικότητα και τις ικανότητές μας;

Δεύτερον: Τα..έχουμε παραβρεί με τον εαυτό μας, τόσο που αγγίξαμε την υπερβολή.
Τυφλωθήκαμε και..ερωτευθήκαμε τον ίδιο μας τον εαυτο!! 
Έχουμε καταλήξει να πιστεύουμε οτι είμαστε κάτι μοναδικό,που ξεχωρίζει και υπερτερεί από όλους τους υπόλοιπους.
Αυτό, είναι κακό!! 
Πολύ κακό, αρχίζουμε και ζούμε μέσα στο ψέμα, στην αλαζονία  μα το κυριότερο είναι πως δεν μπορούμε αγαπήσουμε τους άλλους και να προσφέρουμε, αφού είμαστε πολύ απασχολημένοι μόνο με τον εαυτό μας. 

 Εγω ευτυχώς ανήκω στο πρώτο.

Δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι στη θέση της κακιάς μαγισσας που κάθε μέρα ρωτούσε το μαγικό καθρέφτη να της πει ποιά είναι η πιο όμορφη και στο τέλος ο καθρέφτης τα πήρε στο κρανίο αφού τον είχε ζαλίσει και την διαολόστειλε!!! 
Ε!! όχι!! 
Δεν είμαι χαζή να πάω από καθρέφτη!! 
Κακίστρω, ζηλιάρα παλομάγισσα ούστ απο δω!!
χαχα!! καλέ το ξέρω το παραμύθι!! 
Ξέρω οτι δεν πήγε απο τον καθρέφτη της αλλά "ψόφησε" από το κακό της!! 
Έκανα μια παραλλαγή..πειράζει;;


 



Αμ ο άλλος;;; 
Εκείνος ο πανηλίθιος ο Ντόριαν!!
Ο Ντόριαν Γκρευ καλέ, εκ του μυθηστορήματος-νουβέλας του Όσκαρ Γουαιλντ δεν θυμάστε τι συνέβει με αυτόν; 
Ακουσον άκουσον!! 
Να ερωτευτεί τον εαυτό του βλέποντας το πορτραίτο του ζωγραφισμένο( καλά δεν είχε κοιταχτεί ποτέ του σε καθρέφτη;; ) και να πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο ώστε να γερνάει το πορτραίτο κι αυτός να μείνει αιώνια ωραίος!!
Μμμμμ!! 
Τι μας λες!! 
Και ποια ήταν η καταληξή του; 
 Το μόνο που καταφερε ήταν να καραφλιάσει τους υπηρέτες του που μπαίνοντας στο δωματιο του είδαν το πορταίτο του κρεμασμένο στον τοιχο, όπως τον είχαν δει την τελευταία φορά και στο πάτωμα, έναν μαραμένο , γεμάτο ρυτίδες, αποκρουστικό άντρα, με ένα μαχαίρι καρφωμένο στην καρδιά.Πφφφ!!
Παρεπιπτώντος..!! Καλέ!! Τι παίδαρος είναι αυτός ο πρωταγωνιστής της ταινίας!!!

Και.....καταλήγουμε στον ένα!!
Το μοναδικό!! 
Τον ανεπανάληπτο!!!
Τι ποιόν καλέ;;;;

Το Νάρκισσο!!
 Εξου και η λέξη Ναρκισσισμός (τύπος διαταραχής προσωπικότητας)
 Τι έκανε αυτό το παλλικάρι;
Δεν έκανε!! 
Έπεσε!!
Έπεσε θύμα του πόθου του για τον ίδιο τον εαυτό του. 
Ο Νάρκισσος ήταν ένας όμορφος νεαρός, ή αλλιώς θεογκόμενος, που μαγεύτηκε από την εικόνα του, όπως αυτή καθρεπτιζόταν στα νερά μίας λίμνης.
Ήταν τόσο μεγάλος ο έρωτας για τον εαυτό του, που κάποια στιγμή δεν άντεξε και προσπαθώντας να αγγίξει το είδωλό του έπεσε στη λίμνη και πνίγηκε. 
 Και το κακό της ιστορίας είναι, οτι τη μαλακία του Νάρκισσου την πλήρωσε η καψερή η λίμνη που πήρε το κρίμα απάνω της αφού μετά από καιρό, όταν οι νύμφες ρώτησαν τη λίμνη γιατί κλαίει και είχε μετατραπεί σε αμφορέα γλυκού νερού, εκείνη μίλησε για το χαμό του Νάρκισσου. 
Οι νύμφες τότε, την παρηγόρησαν και της είπαν ότι ήταν τυχερή που στις δικές της όχθες έσκυβε κάθε μέρα. 
Και τι απαντάει ρε παιδιά η αθεόφοβη!!
«Μα εγώ δεν κοίταζα το Νάρκισσο! Κάθε φορά που εκείνος αυτοθαυμαζόταν μπορούσα να δω την αντανάκλαση της δικής μου ομορφιάς στα δικά του μάτια!».
Ααααχ!! κολλητική αρώστια δεν νομίζετε;;;


Χμμμ!! 
Ελπίζω να με συγχωρέσει η κακιά μαγισσα που της άλαξα το τέλος και να μην με μεταμορφώσει σε καρακάξα!!
Έλπίζω να μην μου κάνει καμιά μύνηση ο Όσκαρ που του έθιξα το μορφονιό!!
Ελπίζω ο Νάρκισσος να μην τα κάνει πλακάκια με τη λίμνη που τους κοροιδεύω και στείλουν τις νύμφες να με κάνουν κι εμένα αμφορέα!! 
Ελπίζω να το διασκεδάσετε!! 
Ένα να ξέρετε!! 
Είχα σκεφτεί να κάνω μια ανάρτηση μελόδραμα αλλά μου προέκυψε...φαρσοκωμωδία!!!
Ετσι είναι βλέπετε οι μεγάλοι συγγραφείς!!! 
Μουχαχαχα!! και μετά ξύπνησα!! 
Ακου συγγραφέας η Μαριβίλη.....!!!!

8 σχόλια:

  1. Mαριβίλλη κάθε νέα σου δημοσίευση ειναι όλο και πιο όμορφη και ταλαντουχα!

    σε βρηκα εξαιρετικη! με εκανες και γελασα!

    και εμαθα και ιστοριες που δεν ηξερα!

    εντωμεταξυ καλυτερα που δε την εκανες μελο την αναρτηση γιατι οι μελο λογοι για τους οποιους μπορει να κοιταζει μκαποιος τον εαυτο του στο καθρεπτη ειναι μελαγχολικοι και θα μας εριχναν στα ταρταρα τη ψυχολογια ενω εσυ με αυτη την αναρτηση μας ΕΦΤΙΑΞΕς ΤΟ ΚΕΦΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

    κουραστηκα ρε γαμωτο να ειμαι μεσα στη μαυριλα και μου βγαινουν αυθορμητα!! χαχα
    Ευχομαι να κρατησει αυτο εστω και για λιγο:-))

    Χαιρομαι που σε εκανα να διασκεδασεις:-)))
    Σου στελνω την αγαπη μου:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχααχ γεια σου Μαριβιλη μου εισαι θεα!!! λατρευω τις αναρτησεις σου!! και την σημερινη φυσικα!! ο ντοριαν γκρευ απο τα αγπημενα μου βιβλια.οτι υπαρχει και ταινια απο εσενα το εμαθα :) (που ζω??) να ξερουν ολοι αυτοι που σε εχουν διπλα τους οτι ειναι πολυ τυχεροι!! :) :) φιλακιααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maria καραμελενια μου,

    η αληθεια ειναι οτι την ταινια δεν την εχω δει,απλα ηξερα οτι εχει βγει και σε ταινια.Θα την δω ομως σιγουρα και ελπιζω να ειναι τοσο ομορφη οσο το βιβλιο.
    Όσο για τους διπλα μου...τι να σου πω!! δεν ξερω αν ξερουν!! χαχαχα

    Φιλακιααα:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...έτσι κι αλλιώς Μαριβίλη μου η μάγισσα, ο Όσκαρ, και ο Νάρκισσος τα κακαρώσανε εξ'αιτίας του πάθους τους οπότε .... μίλα ελεύθερα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)