English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
-Πω! Πω! Αμάν αδερφούλα μου!
Σε βαρέθηκα πια!!
-Μα…!!
-Σκάσε!! Μιλάω!!
-Μα…
-Μαξις και ξερός!!
-Κουράστηκα πια βρε!!
Δεν μπορώ να σε βλέπω κάθε μέρα να ξυπνάς με μια μούρη κει κάτω!!
Να φυσάς, να ξεφυσάς!!
Στο τέλος θα σκάσεις!!
Θα κάνεις μπαμ!!
-Όμως…
-Τι όμως ρε!
 Τι όμως;
Κάθε μέρα το ίδιο τροπάριο!!
Η πρώτη φράση που βγαίνει από το στόμα σου είναι : Σκατά!!
Πλούτισε λίγο το λεξιλόγιο σου!!
Βρες κάτι άλλο να πεις!!
Κάτι καινούριο!!
Βρωμίσαμε πια!!
Πήξαμε από τα σκατά!!
Με πνίγεις!!
Δεν το καταλαβαίνεις;;;
-Και..σαν τι να πω δηλαδή!!
Αφού αυτό μου βγαίνει!!
-Ναι!
Οκ!!
Αυτό σου βγαίνει αλλά εγω τι φταίω;
Τόσα χρόνια που είμαι δίπλα σου , τόσα λόγια, τόσες συμβούλες, που πάνε;;
Στο βρόντο;;
Κάνε κάτι κι εσύ επιτέλους;;
-Να..κάνω..τι;;;
-Ξεκόλααααα!!
-Δεν μπορώ..!!
-Μπορείς!!
Δεν έχει δε μπορώ!!
Μήπως δεν θέλεις;
Πέστο μου καθαρά!!
Να ξέρω τι θα κάνω με σένα επιτέλους!!
Με έχεις κουράσει!
Δεν το καταλαβαίνεις;;
-Μα..κι εγω έχω κουραστεί…
Δεν είναι ότι δεν θέλω..
Απλά δεν μπορώ!!
Αφου ξέρεις πόσο έχω προσπαθήσει και πόσο προσπαθώ..αλλά δεν μου βγαίνει τώρα πια τίποτε άλλο εκτός από αυτή τη λέξη…
Αφού όλα είναι σκατά..
Είσαι τυφλή;;
Δε βλέπεις;;;
Και να σου πω και κάτι άλλο αν θες να ξέρεις;;
Κι εγω σε βαρέθηκα!!
Δεν είμαι πλεον παιδάκι να μου λες συνέχεια τι θα κάνω!!
Κάθε φορά που πέφτω να είσαι πάντα εκεί και να με σηκώνεις!!
ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!
ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕΣ!!
ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ!!!
ΣΚΑΤΑΑΑ!!
Σκατά…
σκατά…
-Επειδή τα έχεις πάρει στο κρανιο αυτή τη στιγμή και δεν προκειτε να μας βγάλει πουθενά αυτή η συζήτηση, θα σε αφήσω στη μαυρίλα σου!!
Αλλά…θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
Να είσαι σίγουρη γι’αυτό!!
Και μόνο ότι σε έκανα σήμερα να εκνευριστείς και να αντιδράσεις… μου φτάνει!! χιχιχι



6 σχόλια:

  1. τι πίνεις καλέ και δεν μας δίνεις ???
    αστειεύομαι, δεν είσαι μόνη πάντος να ξέρεις....επειδή δεν φανερωνόμαστε ??? :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. effie μου,

    χαχα!! αυτο που πινω ειναι αορατο!! ουτε και γω καταλαβαινω πως μου κατεβαινει στο λαρυγγι:-))

    Ημουν ειμαι και θα ειμαι ανοιχτο χαρτι!!!

    Ισως και αυτος ειναι ο λογος που δεν εχω φιλιες;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. διαλογος με τον εαυτο σου ηταν αυτος φιλη μου?

    λανω συχνα κι εγω τετοιους... χεχεχε

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΦΡΑΣΟΥ...

    "Μ'επιασες"...;-)

    Ειναι ο μονος που δεν με εχει προδωσει ποτε!!!

    Αλλα τον εχω κανει εξαλο με τη συμπεριφορα μου!!χαχαχα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπω και τις δυο μαριβιλες :) :) η μια συμπληρωνει την αλλη!! θα τα ξαναβρειτε ειμαι σιγουρη :) φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. maria μου,

    χαχα!! παντα τα βρισκουμε;-)

    φιλακιααα:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)