English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Καλημέρα σας παιδιά..τρα λα..λα!!
Είπαμε..οτι μου κατεβαίνει στο κεφάλι το μεταφέρω εδώ..!!
Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά άρχισα να σιγοτραγουδάω το τραγουδάκι της Θείας Λένας και..οι αναμνήσεις των παιδικών χρόνων, άρχισαν το χορό τους..!!

Την γνωρίζετε τη θεία Λένα; Τη Θυμάστε;; 
Πάμε να την γνωρίσετε ή να την ξαναθυμιθείτε:-)





Και τώρα...ώρα για παραμύθι:-)))




Το ηθικο δίδαγμα της Θειας Λένας: Οχι στην τεμπελιά!!
Το Συμπέρασμα της Μαριβίλης : Θέλω τη αυτή τη σκουπα επιγόντωωωως!!!

8 σχόλια:

  1. δε την ηξερα τη θεια Λενα Μαριβιλη μου, την εμαθα σημερα ομως χαρη σε σενα! :)

    φιλια γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

    αυτο σημαινει οτι "σου τα ριχνω"αρκετα χρονακια!! χαχαχα

    με αυτην μεγαλωσα:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουτε εγω την ηξερα την κυρια λενα,αλλα το 'καλημερα σας παιδια τραλαλα' το ηξερα :) τυχερη η μαρουλα :) εγω θα προτιμουσα παλι ενα μαγικο σιδερο αχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maria,
    χαχα
    το τραγουδακι ειναι απο την πρωινη της εκπομπη στο ραδιοφωνο!!

    Αααχ! τι ομορφα που ηταν εκεινα τα χρονια!!

    οσο για τα μαγικα..σιδερα και σκουπα τωρα εχουν βγει τα ρομποτ καλε!! χαχα
    θα σου αγορασω ενα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. skroytzako μου,

    ηταν πραγματικα πολυ ομορφα:-)

    καλο απογευμα και σε σενα:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...εγώ παρακαλώ τη καλή μου τύχη να μου στείλει ένα ανάλογο ξεσκονόπανο, όσο για την θεία Λένα, κρύβω λόγια Μαριβίλη μου...σαν να μη θυμάμαι, μπορεί και να θυμάμαι... χαχα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. effie,

    αχαχα!! μην ανησυχεις !! το τελευταιο κανω πως δεν το ειδα!!!
    χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)