English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Reflection- Αντανάκλαση...!!

Όπως και να προφέρω αυτή τη λέξη, εκστασιάζομαι..!!
Κλείνω τα μάτια και φέρνω εικόνες στο μυαλό..!!
Και ταξιδεύω..!!
Και δημιουργώ...!!
Και ιδού τα αποτελέσματα...!!!
Πατήστε την παυση του mp3 μου ,αν δεν το έχετε κάνει ήδη και..συνεχίστε..:-))




Είναι αλήθεια πως στον καθρέπτη όλα είναι ανάποδα, αλλά χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσαμε να δούμε τον εαυτό μας.
Τζελαλαντίν Αλ Ρουμί, 1207-1273, Πέρσης ποιητής

Ο κόσμος είναι ένας καθρέφτης και δίνει σε κάθε άνθρωπο την αντανάκλαση του δικού του προσώπου.
William M. Thackeray, 1811-1863, Βρετανός συγγραφέας

Και...η έκσταση μου κορυφώνετε με το λατρεμένο κομμάτι του karuan : Reflection of a poem ή αλλιώς...Η αντανάκλαση ενός ποιήματος..!!
Απολαύστε το!!





4 σχόλια:

  1. Μαριβίλλη μου η συγκεκριμένη ανάρτησή σου είναι πραγματικά καταπληκτική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

    Απλά, κατι φορές...μου βγαινουν εντονα πολλα συναισθηματα με αποτελεσμα κατι τετοιες αναρτησεις!!

    Χαιρομαι που σου αρεσε:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαγικη αναρτηση μαριβιλη μου!!!! :) ομορφα και εντονα τα συναισθηματα που σου εβγαλαν αυτην την αναρτηση :) παντα τετοια! καλημερααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maria μου,
    η αληθεια ειναι οτι οταν νιωθω "καπως" προσπαθω με καθε τροπο να μην το αφησω να με παρει απο κατω:-))

    Καλη..ουπς!! καλο απογευμααααα!!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)