English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified













Kαι...κλείνω με τους παρακάτω στίχους του..σήμερα..!!!
(τους βρήκα στο : rebetiko.sealabs.net)

Παραλλαγή του πολυτεχνίτη!

Όλες τις τέχνες που ‘κανα, ακουστέ που τις λεω
Τις γράφω και σαν θυμηθώ, μου 'ρχέται για να κλαιω
Όλες τις τέχνες που 'κανες, μα μια δεν έχεις κάνει
Εμένα που μ' αγάπησες, δεν μου' βαλες στεφάνι

Στο courier ξεκίνησα, ταχυδρόμος για να γίνω
τα σπίτια όλα εγύριζα, τα δέματα να αφήνω
Τα σπίτια όλα εγύριζες, τα δέματα να αφήνεις
και μένα δε λογάριασες, συνέχεις με φτύνεις

Δε μ' άρεσε αυτή η δουλειά και βρήκα άλλη μία
delivery ξεκίνησα σε μία πιτσαρία
delivery ξεκίνησες σε μία πιτσαρία
όταν τελειώσεις την δουλειά, φέρε και μένα μία

Τρεις μέρες έκατσα εκεί κι ήθελα για την κάνω
webmaster εγένηκα, σελίδες για να φτιάχνω
webmaster εγένηκες, σελίδες για να φτιάχνεις
γυμνή στο net με έβγαλες, ρεζίλι θα με κάνεις

Ελπίζω να μην σας κούρασα, εγώ το ευχαριστήθηκα και πάω να συνεχίσω το...ψάξιμο για καμιά δουλειά....!!!

6 σχόλια:

  1. κι εσύ ψάχνεις για δουλειά ??? κι εγώ.... έχω δοκιμάσει τα πάντα και δεν γίνεται τίποτα !!! Με ultrex ακόμα δεν λούστηκα... και άν μου επιτρέπεις θα ήθελα να συμπληρώσω τον επίλογο....
    http://www.youtube.com/watch?v=Fp-5LYMs1cA
    μπράβο για τις επιλογές !!!
    φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. effie μου,

    χαχα! ετσι ετσι μας καταντησαν!!
    αλητακια και μπατηρακιαααααα!!!
    Ασε... ουτε το ultrex μας σωζει!!
    Το εχω δοκιμασει χωρις αποτελεσμα!!
    χαχα

    φιλιάάάά:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαριβιλη μου καλημερα και καλη εβδομαδα! τι μου κανεις; εισαι καλα? ποσο μου λειψες!!! φιλακια πολλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΦΡΑΣΟΥ καλη μου,

    Προσπαθω να ειμαι καλα, αλλα ακομα δεν μπορω να γραφω!! Δεν μου βγαινει!!

    Καλη εβδομαδα και σε σενα:-))

    Φιλακιααααα:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχ!! τι γελιο οι στιχοι!! παντα προτοτυπες αναρτησεις! παντα με ξαφνιαζεις ευχαριστα! :)) παω να δω και τις υπολοιπες! και εμεναααα μου ελειψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. maria μου,

    Helloooooo!! χαχα!!

    Ειδες ποσα επαγγελματα βρηκα???
    Δουλεια ομως γιατι δεν μπορω να βρω????

    αχαχα!!

    Φιλιάάάά:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)