English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Κάποιος από σας μπορεί να κέρδισε το εικονικό βραβείο

Οι μπιλίτσες που είδατε είναι οι πέτρες που είχα στη χολή μου και μου τις έκανε δωράκι ο γιατρός, όταν βγήκα από το χειρουργείο.



Όταν λοιπόν τις είδα αμέσως σκέφτηκα: βρε! μ' αυτές μπορώ να φτιάξω σκουλαρίκια!!
χαχα!

Το χρονικό του αποχωρισμού:

Όλο το Δεκέμβρη ανά 2-3 μέρες, ξυπνούσα κατά τις 3 ή και τις 5 τα ξημερώματα, από φρικτούς πόνους στο στέρνο που με χτυπούσαν πίσω στη πλάτη.
 Έπαιρνα βαθιές αναπνοές, σηκωνόμουν έκανα βόλτες μες στο σπίτι και μετά από κανα μισάωρο ηρεμούσα.
Αποφάσισα να πάω στο γιατρό μου.
Του εξηγώ τι μου συμβαίνει και θεώρησε ότι μάλλον έχω πρόβλημα με το στομάχι (έλκος) .
Έκανα εξετάσεις για έλκος αλλά βγήκαν αρνητικές.
Πήρα όμως τα χαπάκια μου για καλό και για κακό και να δούμε πως πάει.
Ε ρε και την άλλη μέρα των Χριστουγέννων ξημερώματα 5 η ώρα, είδα το Χριστό φαντάρο!!!! 
Ξεκίνησε ο πόνος κλασικά από το στέρνο και σε κλάσματα δευτερολέπτου απλώθηκε παντού με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανασάνω. 
Πάμε άρον άρον στο νοσοκομείο του Ναυπλίου, διπλωμένη στα δυο εγώ από τους πόνους, δεν εφημέρευε το νοσοκομείο, δεν μπορούσαν να μου κάνουν κάτι και φύγαμε για Άργος.
Στο δρόμο σκεφτόμουν: Θα φτάσουμε ποτέ; 
Φτάσαμε με έβαλαν στα εξωτερικά με ρώτησαν τα σχετικά και μου έριξαν με ορό παυσίπονα τα οποία δεν μου έκαναν κάτι ιδιαίτερο.
Συγχρόνως μου πήραν αίμα να κάνουν εξετάσεις και αφού σηκώθηκα σιγά σιγά για να συνέλθω, ο πόνος εκείιιιιι!!
Τους το λέω μου ρίχνουν και μια δόση buskopan και έτσι ηρέμησα.
 Τους ρωτάω λοιπόν: Τι είναι ρε παιδιά αυτός ο πόνος; 
 Μου απαντούν: Όλα είναι καθαρά, εξετάσεις αίματος καρδιογράφημα κλπ.
 Να προσέχετε το στομάχι σας.
Φεύγω, έρχομαι σπίτι και την άλλη μέρα παίρνω τηλέφωνο το γιατρό μου να τον ενημερώσω.
Μου λέει από σήμερα ξεκινάς αυστηρή δίαιτα και αν πάει να σε πιάσει παίρνεις αμέσως buscopan. 
Άρχισα αυστηρή δίαιτα, τι δίαιτα όλα τα έκοψα!! 
Πήγε να με πιάσει κανα δυό φορές αλλά το πρόλαβα με τα χάπια.
'Ομως κάτι δε μου πήγαινε καλά!! 
Και ξαναπαίρνω το γιατρό τηλέφωνο και του λέω: Έφαγα πατάτα και καρότο βραστά και μετά από μισή ώρα με έπιασε. Τι κάνουμε;
Επειδή συνήθως το όταν υπάρχει πρόβλημα με το στομάχι ο πόνος κάνει την εμφάνισή του το βράδυ, μετά τη χώνεψη, ο γιατρός την ψιλιάστηκε και μου λέει:
Φεύγεις τώρα και πας και κάνεις υπέρηχο άνω κοιλίας. Αυτό δεν είναι στομάχι, είναι χολή.
Έμεινα κάγκελο εγώ αλλά πήγα η καψερή αμέσως και έκανα τον υπέρηχο. 
Και πραγματικά αυτές οι δυο μπιλίτσες που είδατε είχαν κατασκηνώσει μέσα μου και έπαιζαν παιχνιδάκια με μένα. 
Μόνο που δεν με ρώτησαν αν ήθελα να συμμετέχω στο παιχνίδι τους!! 
Γι' αυτό κι εγώ τις τιμώρησα και τις έβγαλα από πάνω μου και δυστυχώς είχε έρθει η ώρα να πάρουμε διαζύγιο εγώ και η χολή μου!!
Είχα δυο επιλογές.
Ή να κάτσω έτσι προσέχοντας τη διατροφή μου και αν με πιάσει ο πόνος να τον πολεμάω με τα χάπια ή να πάω αμέσως να βγάλω τη χολή.
Φυσικά αποφάσισα να πάω να τη βγάλω.
Ούτε μαλάκας είμαι, ούτε μαζόχα!!
Τετάρτη 18 Γενάρη έκανα εισαγωγή στο νοσοκομείο του Ναυπλίου, Πέμπτη 8 το πρωί μπήκα χειρουργείο, η χολή αφαιρέθηκε λαπαροσκοπικά, Σάββατο ήρθα σπιτάκι μου.
Είμαι στην ανάρρωση ακόμα, πήγαν όλα καλά αλλά.....η ζωή μου ήρθε τα πάνω κάτω! 
Άλλαξε ριζικά η διατροφή μου, απαγορεύετε να τρώω πολλά αγαπημένα φαγητά και γενικώς πρέπει να προσέχω!!
Εκείνο που θέλω να σας πω πέρα από την πλάκα, ποτέ μην αφήνετε τον εαυτό σας στην τύχη του.
Ένας πόνος κρύβει πολλά μυστικά!
Προσοχή στην υγεία μας!!
Στο παρακάτω βίντεο δεν είμαι εγώ ο ασθενής!! χαχα
Απλά, το ανέβασα γιατί όταν ήρθα σπίτι ήθελα πολύ να δω πως γίνετε αυτή η επέμβαση!!
( Δεν το είδα πριν το χειρουργείο!! Είπαμε δεν είμαι μαζόχα!!)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)