English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Καλημέρα φιλενάδα..!!
Σήμερα με "πλάκωσε το πάπλωμα' και άργησα να σηκωθώ απ΄το κρεβάτι.
Όμως απ΄το παράθυρό μου είδα να σκάει μύτη ο ήλιος και πετάχτηκα σαν ελατήριο!!
Έφτιαξα το καφεδάκι μου και είπα να ξεκινήσω τη καθημερινή μου δραστηριότητα.
Αλλά δεν πρόλαβα να το χαρώ γιατί ο ήλιος μου την έκανε και ξανακρύφτηκε....
Όπως και να΄χει όμως σου εύχομαι μια χαρούμενη μέρα και σου αφιερώνω το παρακάτω βιντεάκι..

"Her Morning Elegance" -από το άλμπουμ "The Opposite Side of the Sea", που έγραψε κι έκανε την παραγωγή ο Oren Lavie.

Sun been down for days

A pretty flower in a vase

A slipper by the fireplace

A cello lying in its case....


Δεν είναι καταπληκτικό; κοίτα ρε φιλενάδα πως φτιάχτηκε και πες μου θα μπορούσες να το κάνεις;




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)