English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Καλέ τι ήταν αυτό που πάθαμε πρωινιάτικα;;;;
Αφού πάω τρέχοντας στην καλή μου ΕΚΦΡΑΣΟΥ βλέποντας την σημερινή της ανάρτηση, για να δω τι της συνέβει, επιστρέφω ήσυχη πια στο μπλογκοσπιτο μου, μιας και όλα ήταν καλά και η φιλενάδα μου δεν είχε πρόβλημα με κάτι προσωπικό, απλά "κλειδώθηκε" έξω από το δικό της σπίτι και ταράχτηκε(λογικό ήταν)!!
Κάνω λοιπόν την πρώτη μου ανάρτηση, πάω να κάνω και την δεύτερη και δεν μου την αποθήκευε!!
Όπα λέω!! να δεις που πάλι κάτι μας ετοιμάζει ο "σπιτονοικοκύρης". 
Κλείνω λοιπόν την "πόρτα" και πάω να ξαναμπώ!!!
Και ΩΩΩΩ!!! τι έκπληξη !! Ήταν και η δικιά μου σειρά να κλειδωθώ έξω!!
Μια και δυό, δεν χάνω χρόνο και πάω στην άλλη "γειτονιά" στο facebook να το πω στα παιδιά μπας και βρούμε κανένα κλειδαρά ρε παιδί μου και μας εξυπηρετήσει!! 
Τζίφος η υπόθεση γιατί οι περισσότεροι είχα "κλειδωθεί" και αυτοί έξω και όπως καταλαβαίνετε άντε να βρεις κλειδαρά να μας "κουμαντάρει" όλους!!
Δεν ξέρω αν με φοβήθηκε ο "σπιτονοικοκύρης" που είπα στον κύριο γκούγκλη ότι εμείς δεν μασάμε και στα σπίτια μας θα μπούμε θέλει δεν θέλει αλλά..μετά απο λίγο...οι "πόρτες" "ξεκλείδωσαν" και να'μαστε πάλι εδώ στις αγαπημένες μας γωνιές:-)))

Έλα όμως που εμένα σίγουρα κάποιος με είχε μουτζώσει πρωινιάτικα, γιατί....
και το χεράκι μου έκαψα βγάζοντας το ταψί με το φαγητό από το φούρνο...
και το νερό έχει κοπεί και δεν έχω σταγόνα...!!!
και μου έπεσε μια μπλούζα στο δρόμο την ώρα που άπλωνα τα ρούχα στο μπαλκόνι( ευτυχώς κόπηκε το νερό την ώρα που τελείωσε το πλυντήριο!) και άντε να τρέχεις κάτω να μαζέψεις τη μπλούζα, αλλά με τι νερό να την πλύνεις;;;;;;

ΦΤΟΥ!!!! ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ σήμερα!!!!




7 σχόλια:

  1. γρουσουζια μαριβιλη μου σημερα ε??

    να στειλω ξεματιαστρα?? μαλλον καποιο κακο ματι σε ματιασε....

    και εγω καηκα σημερα στη κουζινα! χαχαχα

    συμπαρασταση φιλεναδα!!!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
    χαχα!! δε μπορει καποιος μας ζηλευει!! φτου μας φτου μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαριβιλη μου τα σχολια χαθηκαν! χεχε

    ο μπλοκερ μας εκδικειτε... δε ξερω ομως γιατι... χαχαχαχα


    εφτιαξε ομως τωρα!

    φιλακια

    καλο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ κι εμένα μου εξαφάνισε σχόλια που είχα κάνει σε άλλα blog και την τελευταία μου ανάρτηση,την οποία μόλις την ξανανέβασα,την είδα να την κοτσάρει με νέα ετικέτα,και μετά από ώρες εμφανίστηκε και η προηγούμενη μου ανάρτηση...κι εγώ να τρέχω να σβήνω .....τα νευρα μου τώρα 2 μέρες!!
    Εύχομαι να μην έχουμε άλλες παρενέργειες......
    καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΚΦΡΑΣΟΥ, MARA,

    χαχα!!υπομονη κοριτσια!!!

    Καλο Σ/Κ:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχομαι να μην σου συνεχιστει αυτο Μαριβιλη μου.. οτι ηταν να γινει να εγινε.. ξεματιασου καλεεεεεε :) φιλακιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. maria μου!!

    χαχα!! ξεματιαστηκα!!!

    Ελπιζω κι εγω οτι εγινε να μεινει εκει!! χαχα

    Φιλακια:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)