English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δεν έχω διάθεση για τίποτε άλλο σήμερα, εκτός..από αυτό....!!!

Πήρα λουλούδια κι έπλεξα
στεφάνι να σου κάνω
κι ένα άσπρο σύννεφο
κι ένα άσπρο σύννεφο
εκεί για να σε βάλω

Και χίλια περιστέρια
να σου φιλούν τα χέρια
κι εγώ να σ' αγαπώ
κι εγώ να σ' αγαπώ

Πήρα απ τ' αηδόνια τις φωνές
να λέω τ' όνομά σου
και από χίλια αρώματα
και από χίλια αρώματα
έφτιαξα τ' άρωμά σου

Πήρα των αστεριών το φως
χρυσάφι να σε ντύσω
την αγκαλιά μου άνοιξα
την αγκαλιά μου άνοιξα
εκεί για να σε κλείσω







Είναι η πρωινή ανάρτηση που αν δεν είχα την εξυπνάδα να την αποθηκεύσω στο σημειωματάριο, όταν είδα ότι κάτι δεν πάει καλά με το μπλογκ, θα έπρεπε να την ξαναφτιάξω από την αρχή:-(

4 σχόλια:

  1. τελεια φωτο! ωραιο και το τραγουδακι :) ευτυχως τελος καλο ολα καλα!!! μια λαχταρα την πηραμε ολοι σημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουφ!! καραμελιτσα μου, ευτυχως δε λες τιποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
    ευχομαι σιγα σιγα ν'αρχισουν να γινονται πιο ανοιχτοχρωμες οι μερες γιατι δε μας βλεπω καλα!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)