English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified




Πέρασα τόσα βουνά 
μα εγώ τα 'λεγα θάλασσα 
κι ήταν ο ιδρώτας στα χείλη κατάρτια, πανιά 
είχα μια δίψα βαριά 
που ποτέ δεν ξεδίψασα  
ήπια νερό στην παλάμη και βρήκα καρφιά

Έλα, λύπη μου, έλα 
να χορέψουμε απόψε ζευγάρι αγκαλιά  
Έλα, λύπη μου, έλα 
να πλαγιάσουμε απόψε καρδιά με καρδιά

Λέω, έχω φτάσει αλλού  
μα ποτέ μου δεν έφτασα 
ξένος κι εδώ κι εκεί  
κι ως την άκρη του νου 
σ'ένα γιαπί του καιρού 
τα παπούτσια μου κρέμασα 
για να μην τρέχω άλλο πια 
στους γκρεμούς τ'ουρανού
 





Ζητώ συγνώμη που έχω μέρες να σας επισκεφτώ , αλλά, τις τελευταίες μέρες κάτι προβλήματα με έχουν βγάλει εντελώς έξω από τα νερά μου.
Δεν μπορώ να σκεφτώ, να συγκεντρωθώ και πολύ περισσότερο να κάνω ανάρτηση, ή να σχολιάσω τις δικές σας.
Θα μου περάσει, όλα περνάνε όπως ξέρουμε.
Απλά ίσως να μην μπορέσω να γράψω για λίγο καιρό .
και..ήθελα να το ξέρετε!!

5 σχόλια:

  1. το ειχα καταλαβει γλυκια μου Μαριβιλη πως κατι τρεχει... ελπιζω συντομα ολα να περασουν και ολα να πανε καλα... θα ειμαστε εδω και θα σε περιμενουμε.. καλη εβδομαδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη εβδομαδα να ξεκινησει και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

    ΕΣΥΒ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ;ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. skroytzako,
    μακαρι να το ειχα γραψει εγω!!
    Ειναι τα λογια απο το τραγουδι του βιντεο.
    Να'σαι καλα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)