English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Όταν νιώθεις ότι πνίγεσαι,
ότι.."τα έχεις παίξει" εντελώς..!
ότι...όλα γύρω σου είναι μαύρα,
όταν έχεις στερέψει από γέλιο, ελπίδα, δύναμη και χαρά....
παίρνεις την αδερφική σου φίλη( που είχατε χαθεί εδώ και κάτι χρόνια, παρόλο μένετε στην ίδια πόλη και  η απόσταση των σπιτιών σας, δεν είναι  ούτε 2 λεπτά...!!) ένα τηλέφωνο και της λες.....: ΠΑΜΕ;





























Νομίζω πως την απάντησή της την καταλάβατε...!!
Που πήγαμε;
Στο καταφύγιό μας..!!
Εκεί που μεγαλώσαμε, που περνάγαμε τα καλοκαίρια μας όταν ήμασταν πιτσιρίκια, εκεί που πέρναγαν τα καλοκαίρια τους και τα δικά μας πιτσιρίκια....:-)))

ΚΑΡΑΘΏΝΑ-ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Το..."εξοχικό" της "αδερφής" μου και..το καταφύγιό μου:-)))
Τα χρόνια τρέχουν σαν νερό κι εμείς ακολουθούμε μην μπορώντας να κάνουμε αλλιώς, όμως...οι αναμνήσεις  μένουν πάντα εκεί που τις αφήνουμε. 
Μέρη αγαπημένα... κι ένας καφές δίπλα στη αγαπημένη μου θάλασσα, παρέα με την αδερφική μου φίλη, είναι το πιο ωραίο δώρο που μου κάνει η ζωή για να εξιλεωθεί απέναντί μου...:-)


4 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε τοοοσο για τις υπεροχες εικονες Μαριβιλη μου! ειναι σαν να περασαμε μια βολτα και εμεις απο εκει... να το κανετε οσο πιο συχνα μπορειτε!!οπως λες τα χρονια τρεχουν.. ευχομαι να ξανα βρεις το γελιο σου,την δυναμη σου,την χαρα,και την ορεξη σου συντομα.... το ξερω δεν ειμαστε ρομποτ και εχουμε και τις στιγμες που σπαμε... φιλακια γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. maria μου,

    Να'σαι καλά κοριτσάκι μου:-)
    Λιγο δυσκολο να βρω αυτα που χαθηκαν αλλα ευτυχως που υπαρχουν κι αυτες οι στιγμες της αποδρασης και "φευγουμε"λιγο!!!
    Φιλακια:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επιτέλους !!! είχα αρχίσει να ανησυχώ...καλά έκανες ! πόσο θα ήθελα να ήμουν στη θέση σου δεν φαντάζεσαι...είμαι σίγουρη οτι γέμισες τις μπαταρίες σου και επέστρεψες δρυμίτερη, φιλιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. effie mου,

    οι μπαταριες δυστυχως ειναι χαλασμενες και δεν γεμιζουν πια!!
    αλλα οκ!! θα τα καταφερω:-)
    φιλιά:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)