English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Αν όντως έχουμε εμπεδώσει τι είναι άνθρωπος τότε εγώ γιατί αναρωτιέμαι για το αν υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ....

Αυτών...;;;;;




















Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, αφού όλοι βγήκαμε από μια μήτρα γαμώ το φελέκι μου, μια μάννα μας γέννησε όλους, γιατί τόση βία, τόσο μίσος, τόση αγανάκτηση, τόση κακία, ψευτιά, πουστιά, αδιαφορία, ανωμαλία;;;;;

Αυτή είναι η εξέλιξη του ανθρώπου τελικά;;;

...Μάλλον δεν θα με καλύψει καμία απάντηση..!!!
Θα αναρωτιέμαι όσο ζω, γιατί ποτέ δεν πρόκειτε τίποτε ν'αλλάξει προς το καλύτερο!!!


2 σχόλια:

  1. συγχαρητητρια για την αναρτηση Μαριβιλη μου!θα σου ελεγα πως πραγματικα δεν ξερω τι να απαντησω, δεν ξερω γιατι τοση κακια, ψευτια,μισος και οοοοολα αυτα!!μα καθως το σκεφτομουν μου ηρθε στο μυαλο ενα χαρτακι.. μπλε κοκκινο πρασινο μωβ μικρο η μεγαλο... νομιζω πως για ενα χαρτακι (ενταξει για πολλα) γινονται αυτα ... ειναι αθλιο!!και δυστυχως και εγω πιστευω οτι δεν θα αλλαξει τιποτα προς το καλυτερο..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. maria μου,

    Για μας που έχουμε απομείνει από αυτό το είδος που λέγετε άνθρωπος(και νομίζω οτι δεν όσο πάμε και λιγοστεύουμε!!) ποτέ δεν θα βρεθεί μια απάντηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)