English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
 Ανακάλυψα ένα τρόπο που μπορούμε να κάνουμε τις διακοπές μας, σε όποιο μέρος θέλουμε και για όσο καιρό θέλουμε, εντελώς δωρεάν!!

Μόνο εγώ θα μπορούσα να τον ανακαλύψω!!

Χα χα!!

Ο τρόπος είναι πολύ απλός.

Ξαπλώνουμε αναπαυτικά στην αγαπημένη μας πολυθρόνα, παίρνουμε αγκαλιά το λάπτοπ ( δεν έχετε; Δεν πειράζει. Εκεί θα κολλήσουμε;;;) επισκεπτόμαστε τη συγκεκριμένη ανάρτηση και.....ΦΥΓΑΜΕΕΕΕ...:-))))

Αγαπημένες μου, ΕΚΦΡΑΣΟΥ και maria, ήρθε η ώρα να...σας ταξιδέψω....!!

Φυσικά , όποιος άλλος θέλει να έρθει στη συντροφιά μας, είναι ευπρόσδεκτος:-)


Ευχαριστώ για την παρέα:-)

Πραγματικά μετά από αυτό νιώθω υπέροχα!!

Ελπίζω να το χαρήκατε και να μην σας κούρασα:-)))


ΣΗΜ. Τελικά κάνω για διοργανώτρια διακοπών ε;;;;
χαχαχα!!!

3 σχόλια:

  1. καλημέρα Μαριβίλη μου!

    παρασύρθηκα στο ταξίδι μαζί σου!

    πόσο θέλω τέτοιες διακοπές! και τις γευτηκα μαζι σου!

    σ' ευχαριστω που με πηρες μαζι! ;)

    εκανα και μπανακι! :)

    φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν κανεις λεει??? θα σε προτιμησω και για επομενο ταξιδι!!!! αααααααα ηταν παρα πολυ ωραια! και που δεν μας πηγες!!! φαγαμε του σκασμου!! μμμμμμ!! μεχρι και σπα????? αααυτα ειναι!!! και οι δωματιαρες μας???/ππσσσσ!! :))) ονειρεμενα ηταν μαριβιλακι μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμμ!!
    Αγαημένες μου ΕΚΦΡΑΣΟΥ και maria,

    η χαρά μου είναι ακόμα πιο μεγάλη που κατάφερα να σας κάνω να νιώσετε αυτό που ένιωσα κι εγώ:-))))

    Φιλάκια πολλά..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)