English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Χμμμ..!!

Και τι μήνα είπαμε ότι έχουμε;

Σεπτέμβρη.

Αααα!! 

Ναι μωρέ!!

Μπήκε ο Σεπτέμβρης εδώ και 16 μέρες.

Υποτίθεται ότι άνοιξαν τα σχολεία και τα παιδιά επέστρεψαν στα θρανία τους.

Αλήθεια..άνοιξαν τα σχολεία;;;

Υποτίθεται ότι όσοι εργαζόμενοι είχαν πάρει την άδεια τους, ξαναγύρισαν στις δουλειές τους.

Άραγε..επέστρεψαν, απολύθηκαν, ή …πήραν πρόωρη σύνταξη;;; 


Υποτίθεται ότι εγώ τώρα επέστεψα στο μπλογκόσπιτό μου και πρέπει ν’ ανοίξω πόρτες και παράθυρα να μπει καθαρός αέρας, να σκουπίσω και να σκουληκιάσω γιατί τόσο καιρό κλειστό θα έχει αραχνιάσει.

Αλλά…. σ’ εκείνη τη γωνία δίπλα στο παράθυρο, υπάρχει μια ντουλάπα με πολλά συρτάρια. Σένα από αυτά τα συρτάρια έχω κρυμμένα, μυστικά, σκέψεις και συναισθήματα που πρέπει να τα βγάλω από κει μέσα.

Έλα όμως που έχω χάσει το κλειδί και δεν ξέρω πως ν’ανοίξω το συρτάρι!

Θα… προσπαθήσω μέσα από τη χαραμάδα μπας και τραβήξω κάτι.

Γιατί αλλιώς θ’ αναγκαστώ ή να το νοικιάσω, ή να το πουλήσω, ή..ακόμα και να το γκρεμίσω αυτό το σπίτι!!

Με μπερδεύει βρε παιδί μου και όλο αυτό το σκηνικό που ενώ έξω, ο ήλιος είναι εκεί πάνω και λάμπει , μέσα, στα σπίτια πολλών είναι τόσο σκοτεινά από τις βροχές και τις καταιγίδες που τους έχουν περικυκλώσει!!

Πώς να γράψεις, τι να γράψεις, που να κοιτάξεις μπας και δεις κάτι καλό και όμορφο για να εμπνευστείς και να μοιράσεις διασκέδαση και γέλιο ,αφού όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο!!

Μόνο η ανάσα μας μας δείχνει ότι εξακολουθούμε να ζούμε γιατί τα συναισθήματά μας είναι πλέον dead!!!

Καλώς ορίσαμε λοιπόν!!!

Back to reality και ….. ο Θεός βοηθός!!





4 σχόλια:

  1. καλώς την !!! Νομίζω η απάνατηση στα ερωτήματά σου είναι χιούμορ, με αυτό όλα αντιμετωπίζονται ... θα το παλέψουμε, όλοι παρεούλα εδώ είμαστε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. effie μου,

    καλώς σε βρήκα:-)

    Ναι, έχεις δίκιο! Χιούμορ και....μουσική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα! καλη εβδομαδα! καλο φθινωπορο! :) ααααχ μαυριλα παντου αστα να πανε.. και εχω χασει την ορεξη μου.. αφου αναπνεουμε οπως λες παλι καλα!!! καλα να ειμαστε και να αντεχουμε!! :) ο θεος βοηθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maria μου,

    καλή σου μέρα!
    Ευχομαι και σε σένα μια καλή εβδομάδα αν και αργά, φτάσαμε ήδη στη μέση! αλλά...ξέρεις τώρα...αυτή η όρεξη τα έχει χαλάσει όλα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)