English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Ανέβηκα στη πιπεριά να κόψω ένα πιπέρι
και η πιπεριά τσακίστηκε και μου καψε το χέρι
Δώσ μου το μαντηλάκι σου το χρυσοκεντημένο
να δέσω το χεράκι μου που είναι ματωμένο..

και...

τραμπα τραμπαλίζομαι
πέφτω και τσακίζομαι
και βαρώ το γόνα μου
και φωνάζει η νόνα μου
και γελάνε τα παιδιά
απ τη πάνω γειτονιά..!!!

Ούπς!!
Αυτά τα τραγουδάω στο μικρό μου  πρίγκηπα...!
μπερδεύτηκα μωρέ..!
Απλά..
από το μηχανάκι τσακίστικα...λίγο..


Όχι..ούτε διάβαζα, ούτε το Φρέντυ είχα μαζί μου..άλλωστε είναι τόσο μακρύς που δε χωράει..!
Ήταν η κακιά στιγμή..
ήταν το "κακό μάτι" ( έχω σοβαρές υποψίες για το πρόσωπο..! )


Ένιωσα κάπως έτσι..

αλλά οκ!

τα γονατάκια μου χτύπησα λίγο...ιουυυυ πονάει..


και...με ενοχλεί ο αυχένας και η μέση από το τράνταγμα...
(αφού δε κάνω δίαιτα η ρουφιάνα καλά να πάθω...)


Τι;;;;
Δε σε πιστεύω πως δε πιστεύεις στο μάτι...
Καλά είναι δικό σου θέμα αλλά αν θες να ενημερωθείς διάβασε παρακάτω....


Μήπως χρειάζεστε ξεμάτιασμα; Νοιώθετε εξάντληση, πονοκέφαλο, ζαλάδες, σωματική ή ψυχική κατάπτωση; 
Σας έχουν “ματιάσει”; 
Ευχές ξεματιάσματος.
Με τον όρο "μάτιασμα" ή "κακό μάτι", αναφερόμαστε σε μια ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση, ότι ένας άνθρωπος μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά από την "κακή ενέργεια", τη ζήλια, το θαυμασμό ή ακόμα και μια απλή ματιά, ενός άλλου! Τώρα, το αν υπάρχει ή όχι "κακό μάτι", αποτελεί μία άλλη συζήτηση. Στο άρθρο μας, απλά παραθέτουμε κάποιες μεθόδους ξεματιάσματος.
Η πίστη στο "κακό μάτι" έχει βαθιές ρίζες στην ελληνική παράδοση και σύμφωνα με αυτήν δεν ματιάζονται μόνο οι άνθρωποι, αλλά τα φυτά, τα ζώα, υλικά αντικείμενα ή και περιουσίες! Η Εκκλησία παραδέχεται τη βασκανία, γι’ αυτό και χρησιμοποιεί διάφορες ευχές για το ξεμάτιασμα.
Τα "ξεματιάσματα" διαφέρουν από τόπο σε τόπο και μεταδίδονται από τη μία γενιά στην άλλη. Ο "ματιασμένος" που δέχεται τις ευχές, δεν πρέπει να πει "ευχαριστώ" γιατί το ξεμάτιασμα δε θα πιάσει! Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες ευχές, που σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, διώχνουν το “κακό μάτι”. Το αν πιάνουν ή όχι, θα μας το πείτε εσείς που θα τις δοκιμάσετε.
Κατά την παράδοση, την ευχή πρέπει να σας την μάθει ένας άντρας, αλλιώς δεν θα “πετύχει”! Το συγκεκριμένο άρθρο γράφηκε από άντρα! Οπότε, μπορείτε και οι ίδιοι ακολουθώντας τις οδηγίες να προβείτε σε "ξεμάτιασμα" ακόμη και του εαυτού σας

Ολόκληρο το άρθρο διάβασε το εδώ 

Παρεμπιπτόντως είμαι καλά! ( και η Bonita μου ούτε γρατζουνιά!)
Το σωσα!!
Δεν έτρεχα, πάτησα φρένο και έφυγε η μπροστινή ρόδα.
Αυτό είναι το κακό στα σκουτεράκια... οι μικρές ρόδες...
Γι αυτό αν μου πέσει το τζόκερ θα πάρω εκείνη τη Harley  που μου έχει κάτσει από πιτσιρίκα..
βρουυμ!!!!!!

ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ!!!!!!!! 

2 σχόλια:

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)